Minőségpolitikánk

Kérem engedje meg, hogy pár mondatban ismertessem Önnel minőségpolitikánkat.

Szeretném, ha betekintést nyerne a képzés minden apró, de jelentős mozzanatába, hogy semmiképp ne érje Önt csalódás. Iskolánk fő küldetése, hogy ne csak plasztikkártyát kapjanak hallgatóink, hanem használható, magabiztos tudást. Fontosnak tartom, hogy néhány mondatban bemutassam iskolánk történetét. Édesapám, Kazareczky Béla 1975. óta foglalkozott gépjárművezető képzéssel, volt vizsgabiztos, iskolavezető és elméleti valamint gyakorlati szakoktató is. Hivatásának tekintette ezt a nem kis feladatot, hiszen életre szóló tudást adott tanítványainak. Sajnos 2014.11.30.-án végleg eltávozott közülünk. Megfogadtam, hogy mindazt, amit Ő felépített és fontosnak tartott, én tovább viszem, hiszen már gyermekkorom óta végigkísértem eme nemes szakma minden buktatóját és szépségét.

Iskolánkban az elméleti tantermi képzés 12 fő befogadására alkalmas oktatótermünkben történik, ahol a KRESZ minden apró részletét és szabályait elsajátíthatják hallgatóink. A tanfolyamok általában 16:00 órakor kezdődnek hétköznap, így mind a diákok, mind a már dolgozó hallgatóink meg tudják oldani a részvételt. Mivel ebben a felgyorsult világban nagyon nagy szerepe lett az internetnek, nálunk is lehetőség van ez évtől online formában elvégezni a KRESZ tanfolyamot, tehát az elméleti képzés akár otthonról is megvalósítható. Itt szeretném megemlíteni, hogy függetlenül attól, hogy valaki az online képzést választja, lehetőség van iskolánkban előre egyeztetett időpontban személyes konzultációra díjmentesen.

Gyakorlati képzésünk válogatott szakemberek segítségével történik. A képzés során a gyakorló órák a tanulóval egyeztetett időpontban történnek-figyelembe véve minden körülményt-ideértve a tanuló szabadidejét, a tanpálya nyitva tartását, a tanuló képességeit.

A forgalmi gyakorlatnál lehetőleg a nap minden szakában igyekszünk gyakoroltatni a hallgatót, hiszen a vizsga reggel 8 és délután 16 óra között bármikor lehet, ezért szerencsés minden napszakban megismerni a forgalmat.

Figyelembe vesszük a hallgató kívánságát, így választhat benzines, vagy diesel autóink közül is.
Diák tanítványainknál kivételes esetben lehetőséget biztosítunk a finanszírozó szülőnek a kontrollálási lehetőségre, vagyis, hogy beüljön az autóba amikor gyermeke gyakorol.

 Kollégáink igyekeznek a hallgatók igényei szerint beosztani az idejüket. Fontosnak tartjuk, hogy a kötelező órák levezetése után képet adjunk a hallgatóinknak, hogy mennyire ” vizsga érettek “. Tehát minden hallgatónknak javasoljuk, hogy kérje ki az oktatója véleményét, mielőtt vizsgázni menne. Természetesen enélkül is van lehetőség a gyakorlati vizsgára 580 Km levezetése után.

Mivel a 30 gyakorlati óra- tapasztalataink alapján- ritkán elegendő a sikeres vizsgához, illetve a magabiztos vezetéshez, ezért több lehetőséget is szeretnénk felkínálni hallgatóink számára. Kiemelt ajánlataink között megtalálják azokat a megoldásokat, amiket az elmúlt évek alatt szerzett tények és tapasztalatok alapján állítottunk össze.

ÁRAINKAT TEKINTSE MEG HONLAPUNKON, HISZEN IGYEKEZTÜNK ÚGY ALAKÍTANI AZOKAT, HOGY EBBEN A NEHÉZ GAZDASÁGI HELYZETBEN IS ELÉRHETŐ LEGYEN MINDENKI SZÁMÁRA A VEZETŐI ENGEDÉLY.

Bízom benne, hogy segítséget tudtam nyújtani abban, hogy kiválassza a megfelelő iskolát ahhoz, hogy megtanuljon közlekedni!

Balesetmentes közlekedést kívánva: 

Kazareczky Melinda

tulajdonos

2016.I. negyedév

  • A képző szervek tevékenységét jellemző mutatók számításának, közzétételének meghatározása című NKH által kiadott dokumentumot itt  tekintheti meg.
  • az ÁKÓ meghatározását iskolánként itt tekintheti meg 135,52%
  • a VSM mutató itt tekinthető meg : elmélet 65.22 %, gyakorlat 38,57 %
  • A KK mutatónk 2017.III. negyedévében 153 645 Ft

Komment:   Az NKH ezen statisztikákat a hallgatók jobb tájékozódása céljából készíttette el, azonban ez a  statisztika  gyerekcipőben jár és szakmaiatlan! Az ÁKÓ meghatározásánál a 17-40 év közötti tanulók eredményeit számították csak bele a statisztikába. Miért??? Valamint ezen mutató nem tükrözi a valódi óraszámot, mivel az oktatók ellenőrzése nem megoldott. Természetesen a statisztika a vezetési kartonok alapján készült.

A VSM mutató nem tudja tükrözni a szakoktatók szakmai munkáját,hiszen a vezetési kartonon nem szerepel olyan rubrika, hogy javasolja e a szakoktató a vizsgát. Sajnos sok tanuló a kötelező óra és km után ” megpróbálja” a vizsgát, és sikertelensége hozza a következő sikertelenséget, ezáltal természetesen rontja a statisztikát.

A KK kiszámításánál ütköztünk kissé problémába, hiszen valamilyen oknál fogva csak egy-egy vizsgadíjat kell számolni, de mi van azokkal a tanulókkal, akik 4-5 ször vizsgáztak akár elméletből, esetleg forgalomból is???? Ez mind mind pénz…és a tanuló fizeti. Tehát ha eleget akarnánk tenni az utasításnak miszerint” ki kell számítani a tanulók által ténylegesen befizetett költséget”  akkor tanulónként meg kellene vizsgálni, hogy hány vizsgát tett, ugyanis pl egy forgalmi vizsgadíj 11.000 Ft+ a vizsgaóra.